• kokotausta5b.png
  • kokotaustaOLO.png
  • kokotausta8.png
  • kokotausta1.png
  • kokotausta4.png

Jumppakalenteri - Aikuiset

Katso monipuolinen tuntitarjontamme aikuisille: mm. jooga, Lavis, kahvakuula, Hiit, Zumba, kevytjumppa ja tehojumppa!

Lapset ja Nuoret

Katso tuntitarjontamme lapsille ja nuorille: mm. monipuoliset tanssiryhmät, FreeGym- ja akrobatiatunnit!

AJANKOHTAISTA 


Kesällä jumppailemme torstai-iltaisin 7.6.-16.8.

Syyskauden aloitamme 3.9. Syyskauden jumppakalenterin julkaisemme heti, kun ohjaajat varmistuvat. Tanssiryhmiin haku käynnistyy 6.8.

Kevättanssinäytös

Klikkaa lisätietoa mm. tulevista tapahtumista allaolevista ajankohtaista tiedotteista.

  • Syyskausi alkaa 3.9.
  • Lukion tanssitunnit Yo-kirjoitusten aikana

    Yo-kirjoitusten aikana  Lukion tanssitunnit pidetään varapaikoissa:

    Maanantain tunnit  Luovin sali, Varikkotie 3

    Tiistain tunnit   Yläkoulu (2. kerros)

    Perjantain tunnit   Korivaaran koulun sali Niirasentie 2

    Huom! Kannattaa tarkistaa ennen tunneille lähtöä myös Facebook-sivumme, joilla tiedotamme viime hetken muutoksista.

  • Ilmoittautumisen peruminen ei poista laskua

    Ilmoittautumisen voi perua ennen laskun eräpäivää kuluitta. Peruminen järjestelmän kautta ei posta laskua vaan perumisesta täytyy erikseen ilmoittaa postit@mnv.fi osoitteeseen.

  • OKM:n myöntämä seuratuki

    Saimme Opetus- ja Kulttuuriministeriöltä seuratukea.

    Seuratuki on tarkoitettu valtionavustukseksi silloin, kun seura haluaa kehittää lasten ja nuorten matalan harrastuskynnyksen toimintaa, kokeilla innovatiivisia uusia juttuja, lisätä toimintaan monipuolisuutta uusien lajien kautta tai kehittää lajitoiminnan sisällä harrastustoimintaa.

    MNV:llä seuratukea haettiin erityisesti uusien ryhmien (FreeGym ja akrobatia) toteuttamiseen.


  • Haluatko ohjaajaksi seuraamme?

    Oletko kiinnostunut ohjaamisesta? Aluksi voit halutessasi toimia vaikkapa tuuraajana, tai kokeneemman ohjaajan parina. Tuntitarjontaa suunniteltaessa otamme vastaan ohjaajien toiveita.

    Esim. erillisiä miesten ryhmiä meillä ei ole ollenkaan tällä hetkellä, joten äijäjumpalle voisi olla tilausta,

    Seurassamme on hyvät mahdollisuudet kehittää omia ohjaustaitoja. Tarvittavat koulutukset maksetaan ohjaajille.

     Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä (postit@mnv.fi).

     

Osallistumme World Gymnaestradaan 7.-13.7.2019

Kansainvälisen Voimisteluliiton (FIG) järjestämä Gymnaestrada on 16. kerran vuonna 2019. Tapahtuma järjestetään neljän vuoden välein, tällä kertaa 7.-13.7.2019 Dornbirnissä Itävallassa. Gymnaestradassa ei kilpailla vaan tapahtuma tarjoaa monenlaisia näytöksiä kenttäohjelmista kaupunkilavanäytöksiin. Voimistelu on viikon ajan kaikkialla! Ohjelmassa on avajaiset ja päätösjuhla, hallinäytöksiä, kenttänäytöksiä, lavaesityksiä ja iltanäytöksiä.

Jumppaturva

Kaikki lastenryhmiin ilmoitetut lapset ovat vakuutettuja tunneilla tapahtuvan tapaturman varalta jumppaturvavakuutuksella. Myös aikuiset voivat ottaa halutessaan vakuutuksen.

Lue lisää....

JUMPPAKALENTERI - AIKUISET


Muhoksen Naisvoimistelijat tarjoaa liikunta- ja tanssitunteja monipuolisesti aikuisille ja lapsille.

Jumppakalenteri keväälle 2018

Jumppakalenteri

Liikuntapaikat

Hyrkin koulun sali, Mettäperäntie 5

Kirkonkylän koulun sali, Veturitie 9

Koivikon sali (OSAO), Kirkkotie 1

Lukion sali, Muhostie 5

Palloilusali, Veturitie 7

Tähtiareena, Muhostie 5

Koivikon sali (OSAO)
Lukio ja Tähtiareena

Keskustan liikuntapaikat kartalla
(Klikkaa kartta suuremmaksi)

TUNTIKUVAUKSET


Tuntien nimet on värikoodattu Voimisteluliiton : vaaleansininen= kehonhuolto, kevyt treeni, vihreä=kuntotreeni, punainen=tehotreeni, oranssi=tanssitreeni . Ota kuitenkin huomioon, että raskaampia tunteja voit keventää tekemällä liikkeet hitaampaan tahtiin  tai tekemällä kevyemmät versiot liikkeistä tai pitämällä omia taukoja.

 

Jooga

Tunnilla joogan perusliikkeet eli asanat vaihtuvat virtaavaan, rauhalliseen tahtiin. Kuitenkin dynaamisesti ja keskittyen myös hengitykseen. Jooga kehittää monipuolisesti kehon hallintaa ja tasapainoa sekä liikkuvuutta että voimaa. Harjoitukset venyttävät ja notkeuttavat lihaksia ja nivelsiteitä, pitävät selän ja nivelet joustavina, edistävät verenkiertoa ja ruoansulatusta sekä auttavat oikean hengitystekniikan löytymisessä. Harjoitukset tehdään avojaloin. Halutessasi voit käyttää pitäväpohjaisia sukkia tai pehmeitä tossuja. 

HIIT!

High intensity interval training on intervallityyppinen supertreeni, joka polttaa rasvaa ja parantaa hapenottokykyä. HIIT on loistavaa kunnonkohotusta niin naisille kuin miehille. Kukin tekee liikkeet omassa tahdissaan niin kovalla teholla kuin itse pystyy. Hiit on nopeatempoinen treeni jossa otetaan hiki n. puoli tuntia kestävässä rutistuksessa. Käytössä ei ole välineitä, vain oma kehonpaino vastuksena. Sopii muutoin kaikille, mutta jos kärsit polvivammasta, joka estää hyppimisen, ei HIIT ole ehkä sinulle sopiva.  HIIT sisältää myös lyhyet lämmittelyt ja jäähdyttelyt. Ota oma jumppa-alusta mukaan. Päälle rennot vaatteet ja  sisäliikuntakengät.

Kahvakuula

Kahvakuulailu kehittää monipuolisesti niin jalkojen, keskivartalon kuin käsien lihaskuntoa. Kahvakuulalla tehtävät perusharjoitteet, kuten erilaiset heilautukset  harjaannuttavat lihasten yhteistyötä ja parantavat kehon koordinaatiota ja tasapainoa.  Sopii  sekä naisille että miehille. Käy myös  esimerkiksi pallopelien pelaajille päälajia tukevaksi liikunnaksi.

Varusteet oma kuula ja jumppamatto.

Kehonhuolto

Rauhallinen liikkuvuutta lisäävä ja rentouttava tunti. Lyhyen, liikeratoja avaavan lämmittelyn jälkeen tehdään vaihtelevasti mm. toiminnallisia liikkuvuusharjoituksia ja dynaamisia venytyksiä tai venyttelyä. Kehonhuoltotunti sopii hyvin myös selän ja niskahartiaseudun rentoutukseen. Tunti on kevyt ja sopii kaikentasoisille liikkujille palauttavaksi tunniksi. Ota oma jumppa-alusta mukaan. Tunnilla voit olla avojaloin tai käyttää pitäväpohjaisia sukkia tai jumppatossuja.


KevytJumppa

Jumppa on tarkoitettu kaikenkuntoisille liikkujille, myös sellaisille joilla voi olla jo kropassa remppoja. Vähimmäisvaatimus on että pystyt menemään lattialle ja sieltä ylös. Tunti koostuu alkuverryttelystä, lihaskunto-osuudesta, -sisältäen tasapainoharjoittelua - ja venyttelyistä. Jumpassa voidaan käyttää erilaisia välineitä tehostamaan liikkeitä (käsipainot, keppi, Redondopallo tai Gymstick). Varusteet: oma jumppa-alusta, rennot vaatteet ja sisäliikuntakengät tai jumppatossut.

KuntoJumppa

Kaiken kokoisille ja ikäisille soveltuva helppo perusjumppatunti, josta voit aloittaa liikunnan harrastamisen. Tunti ei sisällä vaikeita askelkuvioita ja lihaskuntoliikkeet jokainen voi tehdä oman kuntonsa mukaan.

Tunti alkaa liikkuvuutta lisäävällä lämmittelyllä. Käytettävät askelsarjat ovat helppoja, mahdolliset hypyt voi jättää pois. Lihaskuntoliikkeet suunnataan kehon päälihasryhmille. Apuna voidaan käyttää esimerkiksi käsipainoja ja kehon omaa painoa. Lopussa tehdään lyhyet palauttavat venyttelyt treenatuille lihasryhmille. Ota oma jumppa-alusta mukaan. Päälle rennot vaatteet ja mielellään sisäliikuntakengät.

Lavis ®

Lavis-lavatanssijumppa on hauskaa, helppoa ja hikistä liikuntaa, joka perustuu perinteisten lavatanssiaskeleiden ja jumpan yhdistelmään. Musiikki on tanssilavoilta tuttua, kuten esimerkiksi humppaa, jenkkaa ja valssia. Lavista tanssitaan yksin, joten paria ei tarvitse olla. Tunnilla opit jopa eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. Jalkineina käy tanssilenkkarit tai tossut. Tunnin lopuksi on lyhyt venyttelytuokio seisoen.

Pilates

Pilates vahvistaa syviä vatsalihaksia sekä keskivartaloa tehokkaasti, kohentaa ja ylläpitää ryhtiä sekä pitäa selän terveenä ja vahvana. Pilates lisää myös liikkuvuutta, venyvyyttä ja vähentää lihasten tukkoisuutta. Pilates sopii kaikille liikkujille ja se tarjoaa aina uusia haasteita. Ota oma jumppa-alusta mukaan. Tunnilla voit käyttää jumppatossuja tai sisäliikuntakenkiä


Zumba

Zumba on hauska, mukaansatempaava ja tehokas fitness-tanssitunti. Zumban ydinajatuksena on liikunnan ilo sekä liikkeiden helppous. Tunnin aikana yhdistellään useita musiikki- ja tanssityylejä. Musiikit vaihtelevat latino- ja afrorytmeistä kansainvälisiin hitteihin. Zumba-tunnilla ei opetella koreografiaa eikä tanssitekniikkaa vaan tärkeintä on monipulinen ja hauska liikunta. Jokainen saa tehdä liikkeet juuri omalla tyylillään, vääriä tyylejä ei ole! Tavoitteena on, että jokainen poistuu Zumba-tunnilta hikoillen ja hyvällä tuulella. Varusteet: sisäliikuntakengät.

TehoJumppa

Sopii kaikenkuntoisille liikkujille,  rasitustason määrää kukin itse.  Tunti koostuu sykettä nostavista askelsarjoista ja tehokkaista lihaskuntoharjoitteista. Askelsarjat helpohkoja ja hypyille tarjolla vaihtoehtoja. Jumpassa käydään läpi kaikki lihasryhmät ja käytetään myös erilaisia välineitä tehostamaan liikkeitä (käsipainot, keppi, kuminauha, Gymstick). Lopuksi venytellään rauhallisesti päälihasryhmät.
Ota oma jumppa-alusta mukaan. Päälle rennot vaatteet ja mielellään sisäliikuntakengät. 

LatinoShow

LatinoShow yhdistää nimensä mukaisesti showtanssielementtejä erilaisiin  lattaritanssilajeihin. Tunneilla treenataan  lattaritekniikkaa erilaisin harjoittein vauhdikkaiden tanssisarjojen ohella. Lajeina tunnilla voi olla esim. salsa, cha-cha, merenque, samba, rumba tai vaikkapa jive.

HINNASTO JA ILMOITTAUTUMISOHJEET


Olemme ottaneet käyttöön vuosittaisen jäsenmaksun. Maksu on 10€/aikuiset (yli 18 v.) ja 5 €/ lapset. Vuosittain maksettava jäsenmaksun voi maksaa ainoastaan seuran tilille (ei liikuntaedulla). Jäsenmaksun lisäksi maksetaan alla luetellut erilliset kausimaksut.

KAUSIMAKSUT SYKSY 2018 - AIKUISET

Normaalijumpparyhmät kausimaksu               50 €

Opiskelijat/työttömät/eläkeläiset /äitiys-, isyys- tai hoitovap. olevat      40 €

TANSSIRYHMÄT (LatinoShow)

45 € ryhmä (normaalijumpparyhmien kausimaksun  maksaneille  20 € alennus)

 

Lisäksi: Jäsenkortti uusille jäsenille tai kadonneen kortin tilalle 2 € / kortti.

KERTAMAKSU 5 €  maksetaan ohjaajalle tunnin alussa. Kertamaksulla voi käydä vain aikuisten jumpilla.

Aikuisten kausimaksu  ei sisällä vakuutusta, mutta jumppaturvavakuutuksen saa tarvitessaan maksamalla  4 € /henkilö. Vakuutuskausi on 1.9. – 31.8. Katso tarkemmat tiedot jumppaturvavakuutusesitteestä.

 Tiedustelut:

posti(at)muhoksennaisvoimistelijat.fi

KAUSIMAKSUT SYKSY 2018 - LAPSET

FreeGym, Akrobatia ja Tanssikerho 35 €/ryhmä

Liikkari      35 €/ryhmä

3-4 v Tanssiryhmät 30 min 35 €/ryhmä

5-6 v Tanssiryhmät 45 min 40 €/ryhmä

Tanssiryhmät 60 min 45 €/ryhmä

Tanssiryhmät 75-90 min 50 €/ryhmä

Ryhmäalennus 20 €, jos ilmoittautuu useampaan ryhmään.

Lisäksi: Jäsenkortti uusille jäsenille tai kadonneen kortin tilalle 2 € / kortti.

Lasten kausimaksu sisältää jumppaturvavakuutuksen!

JÄSENEDUT


 

Hieronta Ihanaolo

Hieronta Ihanaolo

10 % alennus normaalihintaisista hierontapalveluista


Hieronta Ihanaolo, Rantatie 206, 91510 ROVA

www.hierontaihanaolo.fi

Pietan Puoti

Pietan Puoti

 20 % alennus normaalihintaisista tuotteista
Pietan Puoti,  Valtatie 11, 91500 Muhos

https://www.facebook.com/PietanPuoti?ref=br_rs

Musti ja Mirri Muhos

Musti ja Mirri Muhos

5% alennus normaalihintaisista tuotteista!

 

Muhoksen Musti ja Mirri, Valtatie 17, 91500 Muhos

https://fi-fi.facebook.com/mustijamirrimuhos/

LaiffiGym

LaiffiGym

3 euron alennus kuukausimaksusta

LaiffiGym Oy, Valtatie 21, 91500 Muhos

http://laiffigym.fi/

Kirjastokahvila Joviaali

Kirjastokahvila Joviaali

Kahvi/tee 1,50 euroa, erikoiskahvit 2 euroa.

Kirjastokahvila Joviaali,  Koivu ja Tähti –kulttuurikeskus, Muhostie 2, 91500 Muhos http://cafejoviaali.fi/

Edun saat näyttämällä Muhoksen Naisvoimistelijat ry:n voimassaolevaa  jäsenkorttia kassalla. Etu on henkilökohtainen ja se myönnetään normaalihintaisista tuotteista eikä se ole yhdistettävissä muihin tarjouksiin. Etu ei koske lahjakortteja. 

Ohjaajilta saat  jäsenyytesi voimassaolon osoittavan kausitarran jäsenkorttiisi, kun olet maksanut jäsen- ja kausimaksusi.

 Katso myös Suomen Voimisteluliiton kautta tulevat edut:

Piruetti tarjoaa kaikille Voimisteluliiton jäsenille 10 % alennuksen


Verkkokauppa: 
Tehdessäsi ostoksia www.piruetti.fi sivuilta, muista mainita Voimisteluliiton alennustunnus VOIMISTELU sekä seurasi nimi "muuta" kentässä, sekä tehdä tilaus postiennakolla. Tilauksen voi tehdä myös sähköpostitse osoitteeseen piruetti(a)piruetti.fi.

Piruetin liikkeet: -10 % alennuksen saa näyttämällä seuran jäsenkorttia.

Popli

 muhos
 

SporttiPassi Logo CMYK 2R                    meill ky    tyky4tyky



 

© 2017 Muhoksen Naisvoimistelijat ry / posti(at)muhoksennaisvoimistelijat.fi